تیزر تبلیغاتی و موشن

هر شرکت یا سازمانی برای دیده شدن و معرفی محصول یا خدمات می‌بایست دست به تبلیغات حرفه‌ای و دقیق بزند تا در شناساندن خود به عموم مردم موفق شود و سپس فروش محصولاتش را آغاز کند.

 

رابین استودیو

انواع تیزر

یکی از روش‌های مرسوم و تاثیرگذار مورد نظر تمامی شرکت‌ها ساخت فیلم تبلیغاتی یا تیزرهای کوتاهی است که در آن به معرفی و تشریح کامل محصول خود می‌پردازند. زمان استاندارد برای تیزرهای تبلیغاتی معمولا بین 15 تا 50 ثانیه است و باید سعی شود با ایجاد یک قصه‌ی منسجم، هدف‌دار و با استفاده از تصاویر زیبا، تاثیرگذار، رعایت اصول گرافیکی و قاب بندی پیام خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به شما برسانند.

 

تیزر تلفیقی : ترکیبی از تیزر رئال و موشن گرافیک می‌باشد. در این نوع از تیزرها، قسمتی از کلیپ به صورت فیلمبرداری و رئال بوده و قسمت دیگر با نرم افزارهای گرافیکی ساخته می‌شود

تیزر های انیمیشن : این نوع تیزرها امروزه برای تبلیغات مشاغل بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

تیزر های رئال : این نوع تیزرها كه به صورت يك تبليغ تلويزيوني و واقعي می‌باشند به معرفی محصول به صورت واقعی می‌پردازند .

انواع موشن گرافیک‌ها​

ویدیو موشن : همانطور که از نام این سبک پیداست؛ در ساخت آن تلفیقی از موشن و فیلمبرداری صورت می‌گیرد و هدف آن نمایش و بیان اطلاعاتی است که در حوزه فیلمبرداری نمی‌توان آن را ارائه داد.

اینفو موشن : در ساخت اینفو موشن از تکنیک اینفوگرافیک بهره گرفته می‌شود و در واقع محتوا را به این سبک ارائه می‌دهند.

استاپ موشن : از دیگر شیوه‌های نوین تبلیغاتی بشمار می‌رود که در آن دوربین ثابت و سوژه را حرکت می‌دهند. عکاس در این حالت، تعداد زیادی تصویر از زاویه‌های مختلف یک سوژه ثبت می‌کند و در نهایت آنها را به یک تصویر متحرک (کلیپ) تبدیل می‌کند.

انیمیشن : یکی از پرهزینه‌ترین شاخه‌های تیزر تبلیغاتی، مربوط به تبلیغات انیمیشنی می‌باشد؛ در این روش کاراکترهای طراحی شده دارای خط داستانی مشخصی بوده و هدف آن ایجاد تاثیر عمیق بر روی احساسات، روان، افکار و… کاربر است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ رابین

شماره های تماس

021-28427189 - 0903-3933000

آدرس ما

سپاهان شهر – میدان غدیر – مجتمع هفت نگین – طبقه اول

رابین استودیو

مراحل تولید تیزر تبلیغاتی

پیش تولید تیزر به مقدمات کار که شامل کسب اطلاعات کامل از سفارش دهنده‌ی ویدیو، بازید از لوکیشن‌ها و دیدن محصولات، صحبت با مدیر عامل و کارشناسان شرکت، ارائه‌ی سناریو از طرف سازنده‌ی تیزر، جمع‌آوری گروه سازنده و برنامه ریزی دقیق برای شروع کار را پیش تولید تیزر می‌نامیم. تولید تیزر، مراحل فیلمبرداری و عکاسی و.. از لوکیشن ها، کارخانه، شرکت و هر چیزی که از قبل در مرحله ی پیش تولید در نظر گرفته شده است را باید در مرحله ی تولید به بهترین نحو ممکن انجام داد، پس تولید تیزر، زمانی که کار تولید به پایان می رسد مهمترین بخش پس تولید است که شروع به تدوین، انجام جلوه های ویژه، اصلاح رنگ، نور، قاب و صداگذاری می‌باشد تا حدود زیادی می‌توان در مرحله‌ی پس تولید اشتباهاتی که اگر در پیش تولید و تولید شده است را جبران کرد اما لزوما کار درستی نیست و باید در مرحله ی پیش تولید و تولید، کار به بهترین نحو ممکن انجام شود.

نمونه تیزر تبلیغاتی

آژانس دیجیتال مارکتینگ رابین

با ساخت تیزر به دیده شدنتان در بازار کسب وکار رونق می‌دهیم.

نمونه کار